مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آذر 1395 ساعت 08:302016-12-07اقتصادي

عامل گرانفروشی غرفه ها در فرودگاه شیراز


هزینه اجاره یک کافی شاپ صد متری در فرودگاه شیراز ماهیانه یکصد میلیون تومان و پول برق آن ماهیانه 10 میلیون تومان است و این غرفه دار چاره ای به جز آن که سالیانه یک میلیارد و 320 میلیون تومان بابت اجاره بها و هزینه برق بدهد ندارد - دیروز 4 غرفه گرانفروش در فرودگاه شیراز 200میلیون تومان جریمه شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر جنوب، اقلام عرضه شده توسط غرفه های فرودگاه شیراز قیمت گذاری شدند و از این پس غرفه داران حق ندارند اقلام عرضه شده شان تفاوتی بیش از 20 درصد با قیمت های سطح بازار داشته باشد.

نایب رییس اتاق اصناف مرکز فارس با اعلام این خبر گفت: بر این اساس، قیمت یک لیوان چای همراه با سه عدد نبات زعفرانی، 2 عدد شکلات، یک قطعه کیک ژله ای 150گرمی و دستمال VIP،6500 تومان خواهد بود این در حالی است که برخی افراد اعلام می کردند یک لیوان چای را حتی 20 هزار تومان خریده اند.

خسرو فروغان با بیان این که در حال حاضر قیمت گذاری برای انواع نوشیدنی سرد و گرم انجام شده است افزود: گران ترین نوشیدنی سرد که در فرودگاه شیراز از این پس امکان وجود دارد آب پرتقال طبیعی با 500 سی سی وزن همراه با تزیین با یک عدد پرتقال به همراه یک قطعه کیک ژله ای 150 گرمی است که قیمت آن 14 هزار تومان است همچنین ارزانترین نوشیدنی سرد نیز یک لیوان 300 سی سی عرقیات با دو عدد باقلوا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل گرانفروشی غرفه ها در فرودگاه شیراز

عامل گرانفروشی غرفه ها در فرودگاه شیراز