مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1395 ساعت 15:552016-12-10اجتماعي

ایجاد سه ایستگاه مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه برف روبی


معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ایجاد 3 ایستگاه پشتیبان مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه در دارآباد، کوهک و آزادگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما" به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری، مجتبی یزدانی گفت: این ایستگاه ها مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه محلول پاش است که وظیفه پشتیبانی مناطق 22 گانه را بر عهده دارند که در مواقع ضرورت به مناطق درگیر و نقاط حساس در هنگام بارش برف، کمک رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: با بررسی های انجام شده این ایستگاه ها در شمال، شمال شرق، شمال غرب و اتوبان آزادگان که مناطق جنوبی را پوشش می دهد ایجاد شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در ادامه تصریح کرد: با پیش بینی های صورت گرفته، نیروها با تجهیزات لازم پیش از بارش برف در شهر حضور داشته و در آماده باش کامل خواهند بود.

یزدانی خاطرنشان کرد: همه مناطق 22 گانه بخصوص مناطق درگیر ، اقدامات ویژه و لازم را در سطح بزرگراه ها، پایانه ها، خطوط بی آر تی ، مساجد، بیمارستان ها و مدارس محدوده خود همانند گذشته با استقرار نیروها و تجهیزات لازم فراهم می سازد.

وی تصریح کرد: با توجه به ریزش برگهای پاییزی و احتمال آبگرفتگی معابر، کانال ها و جوی ها ، لایروبی این نقاط به خوبی پاکسازی و کنترل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد سه ایستگاه مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه برف روبی

ایجاد سه ایستگاه مجهز به ماشین آلات تمام مکانیزه برف روبی