مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آذر 1395 ساعت 13:262016-12-11ورزشي

ایران، کره جنوبی و ترکیه هم گروه شدند


مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی تکواندو در «باکو» برگزار شد و تیم ملی کشورمان با کشورهای کره جنوبی، روسیه و ترکیه در یک گروه قرار دارد.

- مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی تکواندو در باکو برگزار شد و تیم ملی کشورمان با کشورهای کره جنوبی، روسیه و ترکیه در یک گروه قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات جام جهانی تکواندو در سال 2016 با حضور 7 تیم برتر جهان در گروه مردان از صبح فردا (دوشنبه) در باکو آغاز خواهد شد.

آیین مراسم قرعه کشی این رقابت ها ساعتی پیش انجام شد و طی آن تیم ملی تکواندو ایران که در مسابقات قهرمانی جهان 2015 عنوان نخست را کسب کرد به عنوان سرگروه گروه اول با تیم های کره جنوبی، روسیه و ترکیه در یک گروه قرار گرفت و در گروه دوم نیز تیم های آذربایجان، بلژیک و آمریکا حضور دارند.

با انصراف تیم های مکزیک، ساحل عاج و استرالیا، دو تیم بلژیک و ترکیه جایگزین آنها شدند و مسابقات با حضور 7 تیم پیگیری خواهد شد.

رقابت ها از فردا (دوشنبه) ساعت 9:30 صبح به وقت ایران با مبارزات مرحله مقدماتی آغاز می شود و 7 تیم در دو گروه 4 و 3 تیمی مبارزه خواهند کرد و در پایان این رقابت ها دو تیم از گروه اول و دوم به مرحله بعد راه پیدا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، کره جنوبی و ترکیه هم گروه شدند

ایران، کره جنوبی و ترکیه هم گروه شدند