مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1395 ساعت 10:102016-12-15سياسي

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت 4000 شهید گلستان


" بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت چهار هزار شهید استان گلستان که در تاریخ 15 آذر 1395 برگزار شده بود صبح امروز در محل برگزاری این بزرگداشت در گرگان منتشر شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار فداکاری شهیدان در حفاظت از انقلاب اسلامی عزت ملی و آینده و تاریخ کشور را بسیار عظیم خواندند و گفتند اگر این فداکاریها و شهادت طلبی ها نبود ،نهال نوپای نظام اسلامی در مقابل طوفانهای سخت دوام نمی آورد و از بین می رفت ،بنابراین باید روحیه ایثارگری و فداکاری را حفظ و تقویت کرد .

رهبر انقلاب اسلامی ، نقطه مرکزی و آماج نقشه ها و حملات استکباری در قضایای جهانی را "ایران اسلامی " دانستند و در تبیین علت احساس خطر دشمنان از جمهوری اسلامی خاطر نشان کردند در دورانی که همه سیاسیت های استکباری در جهت منزوی کردن دین بود، اسلام عزیز و قرآن کریم بر این کشور حاکم و سبس وارد مناطق گوناگون دنیا شد که این حادثه عجیب و مهم موجب احساس خطر دشمن و توطئه و فعالیت علیه نظام اسلامی از همان روز اول انقلاب اسلامی شد .

ایشان ، با تاکید بر شناخت دشمن و نقشه های او ،شرط استمرار ناکامی دشمنان در مقابل نظام اسلامی را احساس مسئولیت همگانی مسئولان و مردم خواندندو خاطر نشان کردند همه احاد مسئولان و مردم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت 4000 شهید گلستان

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت 4000 شهید گلستان