مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آذر 1395 ساعت 17:352016-12-15فناوري

پیشرفت تجاری و بازرگانی بر بستر گوشی تلفن همراه


انقلاب فناوری در گوشی تلفن همراه با استفاده بیشتر از این وسیله در عرصه های تجاری و بازرگانی تا مدیریت همچنان ادامه دارد.

- ، ابزار سیار و همراه یا موبایل نحوه تجارت شرکت ها، اعم از کوچک و بزرگ را همچنان تغییر خواهند داد.

با افزایش صاحبان کسب وکارهای کوچک که از گوشی های همراه پیشرفته استفاده می کنند، بی شک در این حوزه دست به نوآوری خواهند زد.

در سال 2016، صاحبان کسب وکارهای کوچک حضور فعال در فضای مجازی داشتند، از خدمات محلی استفاده و در تبلیغات روی گوشی همراه سرمایه گذاری می کردند.

اکنون که بیشتر شرکت ها نیاز خود را تنها با فشردن چند دکمه برطرف می کنند، صاحبان کسب وکارهای کوچک بیش از هر زمان دیگری انعطاف پذیری را تجربه خواهند کرد.

بنا براین گزارش شانزدهمین نمایشگاه برترین های تلفن همراه و لوازم جانبی با حضور روسای اتحادیه و انجمن گوشی تلفن همراه اغاز بکار کرده است.

درچارچوب اقتصاد مقاومتی و با توجه به تاخیر افتادن طرح ریجستری گوشی های تلفن همراه و شناسایی گوشی های قاچاق و ارائه راهکار های لازمه و همچنین تنظیم این بازار ؛ شانزدهمین نمایشگاه برترین های تلفن همراه و لوازم جانبی برپا شده است.

این نمایشگاه با هدف جلوگیری از قاچاق گوشی و ارائه قابلیت های انواع گوشی های تلفن همراه و نیز مشاوره و آموزش های حرفه ای در مسیر استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت تجاری و بازرگانی بر بستر گوشی تلفن همراه

پیشرفت تجاری و بازرگانی بر بستر گوشی تلفن همراه