مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آذر 1395 ساعت 12:262016-12-16سياسي

سعدالله زارعی: حلب با محوریت انقلاب اسلامی آزاد شد


مسئول موسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور با اشاره به تحولات حلب اعلام کرد که این شهر مجمع حضور تمام ظرفیت انسانی و نظامی آمریکا و عوامل آن بود و تصوری برای آزادی آن وجود نداشت؛ - حلب به طور گسترده آلوده به سیستم تروریستی النصره بود، اما محوریت انقلاب اسلامی موجب شد که این شهر آزاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس"، مسئول موسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور در جریان برگزاری مراسم روز پژوهش در این موسسه ضمن گرامیداشت روز پژوهش در خصوص تحولات منطقه به خصوص آزادسازی راهبردی حلب در جمع پژوهشگران و کارشناسان گفت: حلب با محوریت تفکر انقلاب اسلامی توانست بر شبکه تروریستی پیچیده ای که برخوردار از انواع پشتیبانی های خارجی بود، غلبه کند و آزاد شود.

دکتر سعدالله زارعی با بیان اینکه پژوهش برای ما یک مبنای دینی و انقلابی دارد، اظهار داشت، در انقلاب اسلامی پژوهش در ابعاد پرورش روح انسان و محیط تمدنی انسان که ماهیتی فیزیکی پیدا می کند و همین طور برای هدایت انسان در دنیا و آخرت معنا و مفهوم پیدا می کند.

طبیعتا در چنین میدان فراخی پژوهش و عمل پژوهشگرانه جایگاه بسیار حساس و رفیعی دارد و به تناسب آن، پژوهشگر صاحب منزلت و موقعیت ویژه و ممتازی می شود و کم توجهی به پژوهش و پژوهشگر از سوی دستگاه هایی که باید در پاسداشت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعدالله زارعی: حلب با محوریت انقلاب اسلامی آزاد شد

سعدالله زارعی: حلب با محوریت انقلاب اسلامی آزاد شد