مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آذر 1395 ساعت 09:252016-12-17سياسي

مشهد غرق در نور میلاد حضرت ختمی مرتبت


آنچه در شب 17 ربیع الاول مثل روز روشن است حرکت امت مسلمان به سمت وحدت و بهره مندی از نور اهل البیت استدر ورودی دارالمرحمه چند زائر با لباس بلوچی در حال اقامه نماز بودند که گفتگو را با تبریک ولادت پیامبر رحمت با آنها آغاز کردم.

عبدالکریم که تمایل بیشتری به صحبت داشت با اشاره به شافعی بودنش با حالتی از سر غرور گفت: ارادت اهل سنت شافعی از شیعیان به اهل بیت بیشتر نباشد کمتر نیست.

وی افزود: چند بار تا کنون به مکه و مدینه رفته ام و همان حال و هوای آنجا را در حرم امام رضا هم یافته ام، آنجا رسول خداست و اینجا اولاد رسول الله و عشق به این خانواده باعث رضایت و خشنودی خداست.

این زائر اهل سنت ابراز کرد: در نمازمان اللهم صل علی سیدنا محمد و آل محمد را باید بگوییم به صورتی که اگر اینگونه صلوات را در نماز ذکر نکنیم، نمازمان باطل است.

وی در پایان به اصول مشترک دینی اشاره کرد و از داشتن دشمن مشترک یاد کرد و البته با لبخند از وقت کمش برای خرید سوغاتی و تبرکی بردن برای خانواده اش گفت.

آنچه در شب 17 ربیع الاول مثل روز روشن است حرکت امت مسلمان به سمت وحدت و بهره مندی از نور اهل البیت است، وحدتی که برگرفته از رحماء بینهم است و یادگار معلم بزرگ بشریت که حتی حال دشمنانش را پرسید و به عیادتشان رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد غرق در نور میلاد حضرت ختمی مرتبت

مشهد غرق در نور میلاد حضرت ختمی مرتبت