مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1395 ساعت 14:102016-12-18حوادث

سرقت های وحشیانه از آرایشگاه های زنانه


پلیس همراه داشتن اموال با ارزش از قبیل طلا و جواهرات و وجوهات نقد به میزان زیاد از سوی افراد بویژه بانوان را فرصتی برای ارتکاب سرقت اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداو سیما"؛ ساعت 20:30 ، 11شهریور از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک فقره سرقت بعنف از یک آرایشگاه زنانه در خیابان سبلان شمالی به کلانتری 106 نامجو اعلام شد .

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی تنومند با تهدید چاقو و اسپری اشک آور اقدام به سرقت اموال با ارزش صاحب آرایشگاه کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت بعنف" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

صاحب آرایشگاه زنانه با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: "داخل آرایشگاه بودم ؛ به دلیل نداشتن مشتری قصد تعطیلی آرایشگاه را داشتم که ناگهان یک مرد حدودا 35 ساله ، بلند قد و تنومند با چاقو داخل آرایشگاه شد و با تهدید چاقو اعلام داشت "هرچه پول داری بده" و در ادامه اقدام به گرفتن کیف دستی ام حاوی وجه نقد، عابربانک و گوشی تلفن همراهم کرد ؛ پس از سرقت کیف دستی به سرعت از مغازه خارج و با یک دستگاه موتورسیکلت از محل دور شد " .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های وحشیانه از آرایشگاه های زنانه

سرقت های وحشیانه از آرایشگاه های زنانه