مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آذر 1395 ساعت 14:152016-12-18حوادث

سرقت پسر شیشه ایی از آرایشگاه های زنانه


داخل آرایشگاه بودم ؛ به دلیل نداشتن مشتری قصد تعطیلی آرایشگاه را داشتم که ناگهان یک مرد حدودا 35 ساله ، بلند قد و تنومند با چاقو داخل آرایشگاه شد و با تهدید چاقو اعلام داشت هرچه پول داری بده.

- پسر شیشه ای که از آرایشگاه های زنانه درشرق تهران دست به سرقت های وحشتناک می زد، به دام افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، در ساعت 8 شب یازدهم شهریورماه امسال از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 وقوع یک زورگیری از آرایشگاه زنانه در خیابان سبلان شمالی به کلانتری 106 نامجو اعلام شد .

با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی تنومند با تهدید چاقو و اسپری اشک آور اقدام به سرقت اموال باارزش صاحب آرایشگاه کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت بعنف" و به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

صاحب آرایشگاه زنانه با حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : "داخل آرایشگاه بودم ؛ به دلیل نداشتن مشتری قصد تعطیلی آرایشگاه را داشتم که ناگهان یک مرد حدودا 35 ساله ، بلند قد و تنومند با چاقو داخل آرایشگاه شد و با تهدید چاقو اعلام داشت "هرچه پول داری بده" و در ادامه اقدام به گرفتن کیف دستی ام حاوی وجه نقد ، عابربانک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت پسر شیشه ایی از آرایشگاه های زنانه

سرقت پسر شیشه ایی از آرایشگاه های زنانه