مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1395 ساعت 12:152016-12-20اقتصادي

7000 مسکن مهر پرند باد می خورد


با وجودی که از 95 هزار واحد مسکن مهر پرند تا کنون بیش از 62 هزار واحد تحویل متقاضیان شده است، بخش زیادی از مساکن باقی مانده درگیر نبود انشعابات است و برای 7000 واحد متقاضی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شهر جدید پرند نیز همچون هشتگرد و پردیس، متقاضیان در انتظار خدمات زیربنایی و روبنایی هستند.

البته مشکل گاز تا حدودی در حال برطرف شدن است اما گفته می شود 80 درصد مشکلات مسکن مهر پرند به نبود آماده سازی و خدمات رسانی مربوط است که اگر برطرف شود می توان امیدوار بود که پروژه شهرک آسمان در دهه فجر افتتاح شود.

هم اکنون پروژه های مپسا، هسا، کیسون و کوزو فاز 6 پرند با مصائبی درگیر هستند که در پروژه هسا برخی از مشکلات در خصوص آماده سازی و مسائل مربوط به دستگاه های خدمات رسانی باعث کندی روند پیشرفت فیزکی کار شده است.

در این خصوص مدیران شرکت عمران شهر پرند جلسات متعددی با دستگاه های خدمات رسان داشتند و در آخرین اقدام فهرست بهایی را برای شورای مسکن استان ارسال کردند.

در شهرک آسمان نیز چنین شرایطی حاکم است و گفته می شود مشکلات مربوط به محوطه سازی و خدمات زیربنایی به خصوص گاز رسانی در حال برطرف شدن است و تلاش می شود در صورت آماده سازی انشعابات، تمام واحد های مسکونی شهرک آسمان در دهه فجر افتتاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7000 مسکن مهر پرند باد می خورد

7000 مسکن مهر پرند باد می خورد