مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1395 ساعت 14:102016-12-20سياسي

حرکت موتورسیکلت های کاربراتوری به مانند انفجار بمب در شهر تهران است


رییس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به آسیب هایی که حرکت موتورهای کاربراتوری برای شهروندان به همراه می آورد خواستار مقاومت پلیس در برابر شماره گذاری این موتورها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" معصومه آباد، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا که به معضلات ترافیکی شهر تهران اختصاص داشت خواستار مقاومت پلیس در برابر پلاک گذاری 430 هزار موتور کاربراتوری شد.

وی تصریح کرد: از منبعی موثق خبر داده شده که با وجود قانون منع پلاک گذاری موتورسیلکت های کاربراتوری در هیئت دولت در حال حاضر 430 هزار موتور سیکلت کاربراتوری ثبت و سفارش شده اند و قرار است طی سال آینده شماره گذاری شوند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: 80 درصد ضریب آلایندگی هوای شهر تهران توسط خودروها ایجاد می شود که متهم ردیف اول آن موتورسیلکت های کاربراتوری هستند.

آباد تصریح کرد: هر موتور سیکلت کاربراتوری در یک کیلومتر پیمایش 15 گرم آلایندگی شامل منواکسید کربن و هیدورکربن های نسوخته ایجاد می کند و این در حالی است که هر موتور کاری روزانه در حدود 100 کیلومتر پیمایش در شهر انجام می دهد.

وی اظهار داشت: هر یک از موتورسیکلت های کاربراتوری به طور متوسط روزانه هزار و 500 گرم آلایندگی در شهر تولید می کنند که نشان می دهد چه بمبی هر روز در تهران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت موتورسیکلت های کاربراتوری به مانند انفجار بمب در شهر تهران است

حرکت موتورسیکلت های کاربراتوری به مانند انفجار بمب در شهر تهران است