مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آذر 1395 ساعت 15:112016-12-20اجتماعي

رفتار پرخطر موتورسواران در تهران چه توجیهی دارد


احمد دنیامالی از دستکاری چراغ های راهنمایی و مخدوش کردن پلاک خودروها انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، احمد دنیامالی رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در خصوص مشکلات ترافیک شهر تهران و گزارش رییس پلیس راهور تهران بزرگ در سیصد و چهاردهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: قطعا تهران یکی از پرترافیک ترین و پرتراکم ترین شهرهای دنیا است.

وی ادامه داد: همانطور که پلیس وظیفه دارد اگر یک مرکز تجاری و نمایشگاه باعث اختلال در شبکه ترافیکی شود، موظف است مسیر آن را مسدود کند چگونه است در خصوص برپایی نمایشگاه ها در تهران و مشکلات ترافیکی حاشیه آن را اقدامی نمی کند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران با انتقاد از اینکه به سادگی در تهران پلاک های خودرو دستکاری می شود و ما اقدام جدی از پلیس نمی بینیم، گفت: رفتار پرخطر موتورسواران در تهران چه توجیهی دارد.

دنیامالی با تاکید بر اینکه در خصوص کاهش ترافیک تهران عزمی جدی از سوی پلیس راهور نمی بینیم، گفت: ما دستکاری چراغ های راهنمایی را قبول نداریم.

وی با تاکید بر مصوبه دولت مبنی بر ممنوعیت شماره گذاری موتورهای کاربراتوری سوال گفت: چرا کماکان پلیس این موتورها را شماره گذاری می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار پرخطر موتورسواران در تهران چه توجیهی دارد

رفتار پرخطر موتورسواران در تهران چه توجیهی دارد