مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 دی 1395 ساعت 12:452016-12-21فرهنگي

تولید فیلم با موضوع استان ایلام در دستور کار وزرات ارشاد


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از آمادگی این وزارتخانه برای سرمایه گذاری و اجرایی کردن تولید فیلم با موضوع ایلام در آینده نزدیک خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "مرکز ایلام؛ علی اصغر کاراندیش مروستی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه تولید این فیلم با رایزنی و حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته تا پس از تهیه در سطح ملی اکران شود افزود: این فیلم با هدف آشنایی مردم کشورمان با فرهنگ، آیین ها و رسوم مردم استان ایلام تولید می شود.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: تمام تلاش وزارتخانه این است که حوزه های فرهنگی و هنری نظیر تئاتر، موسیقی به منظور ترویج اعتقادهای دینی و اسلامی باشند و همه امکانات برای ترویج فرهنگ دینی بکارگیری شود.

وی در ادامه از فعالیت 23 هزار کانون فرهنگی، هنری مساجد، 2 هزار موسسه قرآنی و یک هزار موسسه فرهنگی در کشور خبر داد و اضافه کرد: هم اینک هفت هزار نشریه، سایت خبری و خبرگزاری در کشور فعال است.

کاراندیش مروستی رشد فضائل اخلاقی برای ترویج فرهنگ و هنر اسلامی و ترویج افکار و اندیشه های امام راحل را از رسالت های مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فیلم با موضوع استان ایلام در دستور کار وزرات ارشاد

تولید فیلم با موضوع استان ایلام در دستور کار وزرات ارشاد