مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 دی 1395 ساعت 22:552016-12-22اجتماعي

ضریح امام حسین تا 300 سال تغییری نمی کند


معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کربلا با بیان اینکه طرح تعویض ضریح امام حسین یکی از مهمترین کارهایی بود که انجام گرفت، گفت: این ضریح زیباکه به دست توانمند هنرمندان ساخته و نصب شده است تا 300 سال عمر خواهد کرد و تغییری در آن پدید نمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم پویا به عتبات عالیات؛ حمید نیکدل معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کربلا درباره اقدامات انجام شده ستاد بازسازی عتبات عالیات در کربلا اظهار کرد: اقدامات مختلفی در سالهای گذشته در حرم مطهر حضرت ابوالفضل (ع)، بین الحرمین و حرم امام حسین (ع) انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه برنامه های ستاد بازسازی در طول 10 سال گذشته در حرم مطهر امام حسین(ع) انجام گرفته است، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه ها در حرم مطهر امام حسین (ع) تعویض سنگ دیوار بود؛ در دوران رژیم بعث خساراتی به حرمهای مطهر وارد آمده بود و جای اصابت گلوله ها به سنگها وجود داشت که تمامی آنها تعویض و اصلاح شد.

معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات کربلا تصریح کرد: بعد از تعویض و اصلاح سنگهای آسیب دیده ساخت کتیبه ای بر روی آن و نصب کاشی معرق مورد توجه قرار گرفت.

نیکدل عنوان کرد: بعد از تعویض سنگهای دیواره و ساخت کتیبه موضوع تعویض سنگهای کف حرم مطهر امام حسین(ع) به ما اعلام شد که این کار بزرگ نیز درسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریح امام حسین تا 300 سال تغییری نمی کند

ضریح امام حسین تا 300 سال تغییری نمی کند