مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1395 ساعت 14:252016-12-24سياسي

توصیه سردار جعفری به سپاه درباره برخورد با مردم


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد که رضایت و آرامش مردم در همه عرصه ها با حفظ انقلاب اسلامی ارتباط مستقیمی دارد و نباید به بهانه تامین امنیت در مردم نارضایتی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدعلی جعفری در مراسمی که به مناسبت سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس حفاظت هوایی برگزار شد، گفت: نوع برخورد شما با مردم بسیار مهم و تعیین کننده است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: رضایت و آرامش مردم در همه عرصه ها با حفظ انقلاب اسلامی ارتباط مستقیمی دارد و اگر به بهانه امنیت برخی اقدامات انجام شود و بی توجهی صورت گیرد ممکن است نارضایتی مردم را در پی داشته باشد که باید مراقب باشیم انجام ماموریت برای برقراری امنیت، موجب نارضایتی مردم نشود.

این نکته ای است که سایر کشورها توجهی به آن ندارند اما جمهوری اسلامی باید با توجه به اصول دینی و اسلامی بیش از هر کشوری به آن توجه کند که البته کار بسیار سختی است.

جعفری خاطر نشان کرد: مردم ما نیز بصیر و فهیم هستند و متوجه این موضوع می شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب اسلامی این بود که ناامنی را در عرصه هوایی کشور سلب کند و شما و پیشکسوتان شما این توطئه و تلاش دشمن را به بهترین نحو خنثی کردید و مردم اکنون از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه سردار جعفری به سپاه درباره برخورد با مردم

توصیه سردار جعفری به سپاه درباره برخورد با مردم