مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 دی 1395 ساعت 21:102016-12-24ورزشي

تجلیل از مدال آوران المپیک وپارالمپیک ریو در استانداری تهران


مراسم تجلیل از مدال آوران و افتخار آفرینان استان تهران در بازیهای المپیک و پارالمپیک 2016 در محل استانداری تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، استانداری تهران براساس وعده ای که پیش از این داده بود عصر امروز میزبان مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان بازیهای المپیک و پارالمپیک 2016 بود.

در این مراسم مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، حسین هاشمی استاندار استان تهران، رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران و مسئولان و مدیران دیگر ورزشی و قهرمانان و مدال آوران این استان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم که در سالنی بسیار کوچک برگزار شد رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: تنها یک مدال در المپیک زیبنده استان تهران نیست.

وی افزود:امیدوارم بتوانیم با دید 30 درصدی در کسب سهمیه و کسب مدال پاسخگو باشیم و از وزیر ورزش و جوانان خواهش می کنم با همین نگاه ویژه و البته حمایتهای استانداری تهران به ورزش تهران کمک کنند تا بخشی از عقب ماندگی جبران شود.

در ادامه حسین هاشمی استاندار تهران با بیان اینکه ظزفیت استان تهران بسیار بالاست گفت: بسیاری از قهرمانان ما با کمترین امکانات از مناطق محروم با ایجاد فضا به موفقیت ها و مدالهای فراوانی دست پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدال آوران المپیک وپارالمپیک ریو در استانداری تهران

تجلیل از مدال آوران المپیک وپارالمپیک ریو در استانداری تهران