مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 دی 1395 ساعت 18:452016-12-25سياسي

«زاکانی» از گزینه های اصلی جمعیت برای ریاست جمهوری است


قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما درصدد هستیم که مدلی را که می تواند جریان اصولگرایی را به یک شکل واحد برساند با کم سایر جریانات اصولگرا طراحی و تبیین کنیم تا تجربه سال 92 باردیگر برایمان تکرار نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مجوز جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی به عنوان یکی از تشکل های اصولگرا در سال 87 از سوی وزارت کشور مجوز فعالیت گرفت.

هیئت مؤسس این تشکل اصولگرا از چهره هایی همچون علیرضا زاکانی، زهره الهیان، محمد دهقان، پرویز سروری و فریدالدین حداد عادل تشکیل شده است و علیرضا زاکانی دبیرکل این جمعیت محسوب می شود.

این تشکل اصولگرا همواره در انتخابات به عنوان یکی از احزاب مهم نقش داشته است.

در انتخابات سال 92 این تشکل در ابتدا از علیرضا زاکانی به عنوان نامزد انتخاباتی خود حمایت کرد ولی پس از روند اعلام صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان این تشکل بنای حمایت از حدادعادل را در دستور کار خود قرارداد.

بلاتوجه به اهمیت انتخابات سال 96 فعالیت های این تشکل برای انتخابات آینده نیز آغاز شده است از این رو گفت وگوی را با قائم مقام این تشکل انجام داده‎ایم.

پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار تابناک درباره آخرین فعالیت های تشکل متبوعش برای حضور درانتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهارکرد: آن چیزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«زاکانی» از گزینه های اصلی جمعیت برای ریاست جمهوری است

«زاکانی» از گزینه های اصلی جمعیت برای ریاست جمهوری است