مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 دی 1395 ساعت 17:262016-12-26بين الملل

وزرات دفاع افغانستان از درخواست پناهندگی تنها خلبان زن این کشور انتقاد کرد


معاون سخنگوی وزرات دفاعی ملی افغانستان در خطر بودن زندگی نیلوفر رحمانی در افغانستان را بهانه ای برای منافع شخصی وی خواند و گفت: نیرو هوایی امن ترین مکان برای انجام وظیفه برای زنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، یک خبرگزاری انگلیسی در گزارشی نوشت: شماری زیادی از شهروندان افغانستان به ویژه وزارت دفاع ملی این کشور به درخواست پناهندگی نیلوفر رحمانی یکی از خلبانان زن افغانستان از آمریکا واکنش تندی نشان دادند.

شکایت از تهدیدات، زیبنده شأن یک افسر نظامی نیست وزارت دفاع ملی افغانستان با تایید خبر درخواست پناهندگی نیلوفر رحمانی در آمریکا می گوید: بستن کمربند نظامی نشانه شجاعت بوده و شکایت از تهدیدات، زیبنده یک افسر نظامی نمی باشد.

رویترز نوشت: رحمانی که در سال 2015 میلادی جایزه شجاعت زنان را از سوی وزارت امورخارجه ایالات متحده آمریکا دریافت کرده بود به نمادی از زنان افغانستانی که در تلاش بهبود وضعیت زنان کشورش است، مبدل شد.

محمد رادمنش معاون سخنگوی وزارت دفاع ملی افغانستان به خبرگزاری رویترز گفت نیروی هوایی این ‎کشور امن ترین مکان برای انجام وظیفه برای زنان است.

رادمنش ابراز امیدواری کرد ایالات متحده آمریکا که خود برای ظرفیت سازی و افزایش مهارت نیروهای امنیتی افغانستان میلیاردها دلار به هزینه کرده، درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرات دفاع افغانستان از درخواست پناهندگی تنها خلبان زن این کشور انتقاد کرد

وزرات دفاع افغانستان از درخواست پناهندگی تنها خلبان زن این کشور انتقاد کرد