مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 دی 1395 ساعت 16:462016-12-28سياسي

از اهداف طب سنتی در کشور کاهش بار و هزینه درمان است


رییس گروه علمی طب سنتی و طب اسلامی فرهنگستان علوم پزشکی با اشاره به اهداف طب سنتی ایرانی در کشور گفت: از اهداف طب سنتی در کشور کاهش بار و هزینه درمان، - تحقیق و توسعه منطقی و علمی طب ایرانی و داروسازی سنتی و ایجاد منابع مالی پویا و پایدار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، علی اکبر ولایتی در نخستین نشست رسمی گروه طب سنتی اسلامی و ایرانی وابسته به مجمع خیرین سلامت کشور ضمن تبیین جایگاه مردم در امور اجتماعی به ویژه در عرصه سلامت و حوزه طب سنتی ایران اظهار کرد: برخی اهداف گروه طب سنتی شامل اولویت بخشی به اصلاح سبک زندگی با هدف آموزش عمومی و مردمی به خصوص کودکان و نوجوانان به عنوان شیوه جایگزین برای پیشگیری از بیماری و ارتقای سطح سلامت جامعه است.

وی اهدف دیگری را برای طب سنتی برشمرد و ادامه داد: نتیجه ارتقای سطح سلامت جامعه، کاهش بار و هزینه درمان، تحقیق و توسعه منطقی و علمی طب ایرانی و داروسازی سنتی و ایجاد منابع مالی پویا و پایدار بر اساس دانش مبتنی بر شیوه وقف پرداخت است و امیدواریم تا این گروه منشاء خیر و برکت برای آحاد مردم قرار گرفته و نتایج ملموسی در بالا رفتن ضریب سلامتی مردم داشته باشد.

حسین رضایی زاده؛ رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در این نشست با اشاره به چگونگی شکل گیری این گروه گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اهداف طب سنتی در کشور کاهش بار و هزینه درمان است

از اهداف طب سنتی در کشور کاهش بار و هزینه درمان است