مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 دی 1395 ساعت 15:112016-12-29سياسي

به همت انجمن موسیقی هرمزگان جشنواره موسیقی ناصریا در بندرعباس برگزار می شود


رییس انجمن موسیقی هرمزگان از برگزاری جشنواره موسیقی ناصریا با موضوع استعدادیابی در زمینه موسیقی پاپ خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بندرعباس، کیانوش جهانبخش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره موسیقی ناصریا با موضوع استعدادیابی در زمینه موسیقی پاپ در استان هرمزگان و با محوریت اساتید و کارشناسان برجسته موسیقی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره گامی در راستای شناسایی استعدادهای موسیقی استان هرمزگان و ایجاد فرصتی برای آموزش برگزیدگان آن با محوریت موسیقی جنوب است که با توجه به جایگاه کم نظیر ناصر عبدالهی در موسیقی جنوب ایران و شناساندن آن به سراسر کشور با عنوان ""ناصریا"" برگزار می شود.

رییس انجمن موسیقی استان هرمزگان با اشاره به استقبال بسیار خوب مردم استان هرمزگان و شهر بندرعباس از مرحله مقدماتی این جشنواره، بیان کرد: با نظر هیأت داوران که هر کدام از چهره های شاخص موسیقی حوزه جنوب کشور بشمار می روند، 25 نفر به مراحل بالاتر راه یافته اند و عصر امروز 10 نفر از برگزیدگان این جشنواره با هم به رقابت می پردازند.

جهانبخش در معرفی اعضای هیأت داوران این جشنواره نیز به دبیری افتخاری نوید عبدالهی فرزند مرحوم ناصر عبدالهی در این جشنواره اشاره کرد و گفت: اعضای هیأت داوران شامل علی امینی دب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به همت انجمن موسیقی هرمزگان جشنواره موسیقی ناصریا در بندرعباس برگزار می شود

به همت انجمن موسیقی هرمزگان جشنواره موسیقی ناصریا در بندرعباس برگزار می شود