مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 دی 1395 ساعت 17:452016-12-30سياسي

آغاز به کار کمیته انتخاباتی جبهه پیروان به ریاست بادامچیان برای انتخابات شوراها


فعالیت کمیته جبهه پیروان خط امام و رهبری به منظور حضور و شناسایی چهره های موثر و کارآمد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به ریاست «اسدالله بادامچیان»، - سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: فعالیت های انتخاباتی کمیته جبهه پیروان برای حضور در انتخابات شوراها به ریاست اسدالله بادامچیان آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، جبهه پیروان خط امام و رهبری ائتلافی از 17 گروه اصولگرا در کشورمان محسوب می شود که همواره در عرصه سیاسی کشورمان نقش بسزایی را ایفا کرده است.

حضور منسجم و پررنگ جبهه پیروان خط امام و رهبری درانتخابات های مختلف قابل کتمان نیست به گونه ای که این تشکل یکی از مجموعه های مهم اصولگرایی در موضوع تعیین نامزدهای انتخاباتی برای ریاست جمهوری محسوب می شود.

حبیب الله عسگراولادی دبیرکل فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری به عنوان یک شخصیت تاثیرگذار همواره با حرکت و همفکری با جامعه روحانیت مبارز و مدرسین به عنوان دو عنصر اساسی رنگ و بوی خاصی را در عرصه انتخابات کشور رقم می زد.

پس از درگذشت عسگراولادی اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری محمدرضا باهنر مرد کهنه کار مجلس و عرصه سیاست را به جایگزینی وی انتخاب کردند و در حال حاضر فعالیت های این تشکل با هدایت مرد لابی های مجلس دنبال می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار کمیته انتخاباتی جبهه پیروان به ریاست بادامچیان برای انتخابات شوراها

آغاز به کار کمیته انتخاباتی جبهه پیروان به ریاست بادامچیان برای انتخابات شوراها