مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 دی 1395 ساعت 10:262016-12-31فرهنگي

یکشنبه 12 دی ماه صورت می گیرد نقد و بررسی فیلم سینمایی قیچی در فرهنگسرای ارسباران


فیلم قیچی به کارگردانی کریم لک زاده یکشنبه 12 دی ماه ساعت 18 با حضور عوامل در فرهنگسرای ارسباران اکران، نقد و بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، فیلم قیچی به کارگردانی کریم لک زاده یکشنبه 12 دی ماه ساعت 18 با حضور عوامل در فرهنگسرای ارسباران اکران، نقد و بررسی می شود.

قیچی در جشنواره سال گذشته فیلم فجر در بخش هنر و تجربه به نمایش درآمد.

این فیلم که در تهران و جزیره هرمز فیلم برداری شده است داستان فردی به نام راما است که برای رهایی از حکمی که ممکن است در آخرین دادگاه علیه‎اش صادر شود، تصمیم می گیرد در اولین فرصت به جنوب کشور برود و به هر نحوی که شده از کشور خارج شود.

لک زاده پیش از این نویسندگی و کارگردانی فیلم های کوتاهی همچون صبح کنار جاده ، غم ها و غریزه ها ، جنایت و مکافات ، فرشته زرد ، من آبادان رفتم جنگ ، ژیلا و قمارباز را برعهده داشته است.

کریم لک زاده کارگردان و نویسنده فیلمنامه ، احسان فولادی فرد تهیه کننده ، رضا عبیات مدیر فیلمبرداری ، پویان شعله ور تدوین ، رضا رزم طراح صحنه و لباس ، حسنا خانمحمدی طراح چهره پردازی ، هادی معنوی پور مدیر صدابرداری ، حسین قورچیان صداگذار ، فاطمه فرجی و محسن خیرآبادی عکاس ، عباس غزالی، بهزاد دورانی، سروش صحت، محمدرضا داودنژاد، رابعه مدنی و سونیا سنجری عوامل و بازیگران این فیلم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکشنبه 12 دی ماه صورت می گیرد نقد و بررسی فیلم سینمایی قیچی در فرهنگسرای ارسباران

یکشنبه 12 دی ماه صورت می گیرد نقد و بررسی فیلم سینمایی قیچی در فرهنگسرای ارسباران