مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1395 ساعت 15:212017-01-01دانش

تازه های دنیای فناوری طراحی تصاویر دقیق با هوش مصنوعی


فناوری هوش مصنوعی تابدان حد پیشرفت کرده که از طریق دریافت توصیف مکتوب و متنی می تواند تصاویر و عکس هایی بسیار دقیق تولید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس" به نقل از دیجیتال ترندز، محققان دانشگاه های راجرز، کالیفرنیای شمالی، لیگ و دانشگاه چینی هنگ کنگ با همکاری یکدیگر شبکه های عصبی هوشمندی طراحی کرده اند که تنها با مطالعه و بررسی یک متن می توانند تصویری را کاملا منطبق با توصیفات متنی طراحی کنند.

خلق تصاویر واقعی بر مبنای متن کاربردهای فراوانی خواهد داشت و می تواند به پیشبرد بسیاری از تحقیقات علمی کمک شایانی نماید.

در ویدئویی که در همین زمینه در اینترنت به اشتراک گذارده شده، متنی شامل این عبارت (پرنده ای سفید با تاج سیاه و منقار زرد) دیده می شود که بر مبنای آن تعدادی تصویر خلق شده است.

کارشناسان معتقدند با ترکیب این نوع فناوری ها با دیگر فناوری های هوش مصنوعی شاهد پیشرفت بی سابقه علوم و فنون در رشته های مختلف خواهیم بود.

انتهای پیام/آ http://fna.

ir/98EC9K نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه های دنیای فناوری طراحی تصاویر دقیق با هوش مصنوعی

تازه های دنیای فناوری طراحی تصاویر دقیق با هوش مصنوعی