مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1395 ساعت 12:102017-01-02سياسي

برپایی شانزدهمین همایش پوست ایران با رویکرد سلول های بنیادین


شانزدهمین همایش سالانه انجمن متخصصین پوست ایران با حضور مسئولان معاون تحقیقات و فناوری ریاست جمهوری، وزارت بهداشت و بیش از یک هزار متخصص از 15 تا 17 دی در محل هتل المپیک تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،" محمد علی نیلفروش زاده رییس انجمن پوست گفت: همگام با کشورهای پیشرفته جهان مشغول پژوهش های نوید بخشی در خصوص بهره گیری از فناوری سلول های بنیادین برای درمان مشکلات پوست هستیم.

وی افزود: برپایی اینگونه همایش ها اثبات کرده، دانش آموختگان و متخصصان این رشته همگام با همکاران بین المللی خود پیوسته در تلاش هستند تا با فراگیری تکنیک ها و روشهای علمی و تخصصی پیشرفته و آکادمیک، نیاز بیماران و مراجعان را مرتفع سازند.

رییس انجمن متخصصین پوست ایران گفت: طبق قانون متخصصین پوست صلاحیت تشخیص و درمان همه بیماری های پوست، مو و ناخن را داشته و قادر به انجام بسیاری از اعمال جراحی پوست، کاشت مو یا بهره گیری از روش های مختلف جوانسازی هستند.

وی افزود: در همایش شانزدهم سعی کرده ایم در کنار سخنرانی های علمی و پژوهشی همکاران، کارگاه های عملی و روش های جدید به منظور اهداف تخصصی، نیز مورد توجه ویژه قرار گیرد که برپایی اعمال جراحی زنده از راه دور نیز در همین راستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی شانزدهمین همایش پوست ایران با رویکرد سلول های بنیادین

برپایی شانزدهمین همایش پوست ایران با رویکرد سلول های بنیادین