مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 دی 1395 ساعت 18:062017-01-02سياسي

آخرین میخ روحانی بر تابوت صنعت هسته ای


روحانی در حالی خود را برای کوبیدن آخرین میخ بر تابوت صنعت هسته ای آماده و به آمریکا چراغ سبز نشان می دهد که شیطان بزرگ تاکنون نه تنها به وعده های خود عمل نکرده که بعد از اجرای برجام، - موارد متعددی از تحریم های جدید را اعمال کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس"، حجت الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در کانال شخص اش نوشت: شب گذشته حسن روحانی در آخرین گفتگوی تلویزیونی خود گفت: "ما تا چند روز دیگر به سالروز اجرای برجام می رسیم و آخرین قسمت تعهدات خودمان را که در فردو باید انجام شود، انجام می دهیم.

امیدوارم طرف مقابل نیز به تعهدات خود عمل کند.

" روحانی در حالی خود را برای کوبیدن آخرین میخ بر تابوت صنعت هسته ای آماده و به آمریکا چراغ سبز نشان می دهد که شیطان بزرگ تاکنون نه تنها به وعده های خود عمل نکرده که بعد از اجرای برجام، موارد متعددی از تحریم های جدید را اعمال کرده است.

آخرین مورد ان تمدید ده ساله قانون تحریم هاست.

بعد از تمدید ده ساله تحریم ها، آقایان روحانی، لاریجانی، ولایتی، ظریف و صالحی که همگی از مدافعان برجام و توجیه کنندگان نقض آن بودند، به اتفاق، این تمدید را نقض برجام دانستند و وعده عکس العمل متناسب دادند حتی اقای ظریف در کمیسیون امنیت ملی از اینکه فریب جان کری را خورده، اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین میخ روحانی بر تابوت صنعت هسته ای

آخرین میخ روحانی بر تابوت صنعت هسته ای