مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 دی 1395 ساعت 07:402017-01-03سياسي

پاسخ حمید انصاری به سخنان حمید روحانی


قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) به ادعاهای سیدحمید روحانی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، روز دو شنبه 13 دی اظهارات پرخاشگرانه و مفصلی از آقای سید حمید روحانی با عنوان نشست خبری منتشر شد.

در متن اظهارات نامبرده نیز چنین آمده است اگر بیت امام و موسسه تنظیم و نشر آثار و نیز مجمع مدرسین و محققین واقعا پیرو خط امام بودند نمی توانستند در مقابل این توطئه ساکت بمانند و بی تفاوت باشند اما سکوت و بی تفاوتی آنها نشان می دهد که مسئله امام برای این جریان تمام شده است و آنها می خواهند از نام امام نان بخورند علت این هجمه و ماجرایی که منجر به این اظهارات شده است را از دکترحمید انصاری جویا شدیم.

قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی(س) گفت: این اولین بار نیست که گروهی با دادن اطلاعات نادرست به سخنوران از هر مسأله ای ولو کاملا بی ارتباط علیه بیت امام و نهادهای منسوب به حضرت امام تیترهای تحریک کننده و خلاف واقع منتشر می کند چنانکه اولین بار نیست که بیت امام راحل و نهادها و یادگاران ایشان مشمول این قبیل الطاف گوینده اظهارات مذکور می شوند.

اما اصل ماجرا چیست ؟ روز پنج شنبه گذشته همایش بزرگداشت مرحوم آیت الله میلانی در مدرسه فقهی حضرت آیت الله مکارم شیرازی و با حضور ایشان و چندین تن از مراجع تقلید و جمع کث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ حمید انصاری به سخنان حمید روحانی

پاسخ حمید انصاری به سخنان حمید روحانی