مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 دی 1395 ساعت 13:512017-01-04اجتماعي

با حضور مسؤولان صورت گرفت افتتاح مرکز دیدار با فرشتگان در زاهدان


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان زاهدان گفت: مرکز دیدار با فرشتگان در زاهدان افتتاح شد، این مرکز برای ملاقات کودکان طلاق با خانواده هایشان افتتاح شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زاهدان، محمدعلی حمیدیان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز دیدار با فرشتگان، اظهار کرد: این مرکز با همکاری نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و بهزیستی که نوک پیکان جلوگیری از آسیب های اجتماعی را تشکیل می دهند افتتاح شده است.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب زاهدان با بیان اینکه طلاق آثار مخربی بر روی خانواده به خصوص کودکان خواهد می گذارد افزود: تصمیماتی که از سوی والدین در خصوص جدایی گرفته می شود علاوه بر این که فشار روانی زیادی به خود آنها وارد می کند، برای کودکان نیز استرس زا، غم انگیز است.

این مسؤول با اشاره به آمار طلاق در سیستان و بلوچستان گفت: در 6 ماهه سال گذشته در سطح استان سیستان وبلوچستان 850 مورد طلاق انجام شده که این مورد متاسفانه امسال به 984 مورد رسیده است.

حمیدیان ادامه داد: در گذشته مکان ملاقات فرزندان طلاق با والدین آنها در دادگستری ها و کلانتری ها انجام می شد که تاثیر نامطلوبی به دلیل فضا و مکان های نامناسب انتخاب شده بر روی کودکان می گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور مسؤولان صورت گرفت افتتاح مرکز دیدار با فرشتگان در زاهدان

با حضور مسؤولان صورت گرفت افتتاح مرکز دیدار با فرشتگان در زاهدان