مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 دی 1395 ساعت 08:552017-01-05اقتصادي

یک پای وام 40 میلیون تومانی مسکن مهر می لنگد


با وجود آن که شورای پول و اعتبار به بانک مسکن اجازه داده وام مسکن مهر را از 30 به 40 میلیون تومان افزایش دهد، منوط کردن این اقدام به تشخیص و تایید بانک عامل، - پیمانکاران و متقاضیان را نگران کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شورای پول و اعتبار در جلسه عصر روز گذشته با افزایش وام مسکن مهر از 30 به 40 میلیون تومان موافقت کرد؛ موافقتی که یک پای آن می لنگد؛ زیرا اعضای شورای پول و اعتبار شرط افزایش مبلغ وام مسکن مهر را عدم استفاده از منابع جدید بانک مرکزی و با تشخیص و تأیید بانک عامل قرار داده است.

یکی از سازندگان مسکن مهر در این زمینه اظهار کرد: مدت هاست برای افزایش 10 میلیون تومانی وام مسکن مهر با بانک مرکزی چانه زنی می کنیم که خوشبختانه روز گذشته این موافقت انجام شد ولی امیدواریم شرط و شروطی که بانک مرکزی قرار داده منجر به شانه خالی کردن بانک مسکن نشود؛ زیرا چون بانک مرکزی گفته اعتبار جدیدی نمی دهیم و بانک عامل باید افزایش وام را تایید کند.

همین مساله موجب شده بانک مسکن نداشتن منابع را بهانه کند و زیر بار افزایش وام نرود که البته تاکید می کنم امیدواریم این اتفاق نیفتد.

ایرج رهبر افزود: پیش از این بانک مرکزی به بانک مسکن اجازه داده بود اقساطی برگشتی متقاضیان را به پروژه مسکن مهر تزریق کند که بانک مسکن نیز اعلام کرد این کار را انجام داده اما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک پای وام 40 میلیون تومانی مسکن مهر می لنگد

یک پای وام 40 میلیون تومانی مسکن مهر می لنگد