مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1395 ساعت 16:262017-01-08فرهنگي

مستند «معلق» در «به اضافه مستند» بررسی می شود


«به اضافه مستند» در اولین قسمت خود به مستند «معلق» می پردازد و مهمان این قسمت نیز بهروز افخمی - کارگردان سینما و مجری برنامه «هفت» - است.

- به اضافه مستند در اولین قسمت خود به مستند معلق می پردازد و مهمان این قسمت نیز بهروز افخمی - کارگردان سینما و مجری برنامه هفت - است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، فیلم مستند معلق به کارگردانی محمد کارت، سه شنبه این هفته ساعت 20:30 در قالب برنامه به اضافه مستند روی آنتن شبکه مستند خواهد رفت.

معلق روایتی از زندگی شخصی به نام صفر است که در پشت صحنه فیلم استراحت مطلق فعالیت می کند و به دنبال راهی برای پیشرفت در سینما است.

بهروز افخمی، کارگردان سینما و محمد کارت کارگردان مستند معلق مهمان بخش گفتگوی این برنامه خواهند بود و پیرامون مساله عشق به سینما و هنروران سینمایی به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

به اضافه مستند ، با اجرای علی صدری نیا، تهیه کنندگی محمد حسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه شنبه هر هفته با پخش و رونمایی تلویزیونی مستندهای مهم و جنجالی به بررسی موضوعی آن ها می پردازد.

نخستین قسمت این مستند سه شنبه 21 دی ساعت 20:30 از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و جمعه، 24 دی ساعت 13:30 بازپخش خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «معلق» در «به اضافه مستند» بررسی می شود

مستند «معلق» در «به اضافه مستند» بررسی می شود