مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1395 ساعت 09:002017-01-14اقتصادي

تسویه حساب دولت با طلبکاران خرد


دولت چندماهی مانده به پایان عمر خود،تسویه حساب با طلبکارانش را آغاز کرده و می خواهد پرونده کاری اش را با کمترین بدهی ببندد؛حال هم کار را با طلبکاران خرد آغاز کرده وبه آنها اسنادخزانه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، صدای طلبکاران دولت، مدتها است درآمده؛ آنها در حالی طلبکار دولت هستند که خودشان بدهکار بانکی هم به شمار می روند و هر روز با برخورد شدید بانکها برای وصول بدهی هایشان دست و پنجه نرم می کنند.

البته اینکه دولت چقدر از میزان بدهی های خود و شاید هم مطالباتش از افراد آگاهی داشته باشد، خود نکته ای است که در صحت و سقم آن، تردیدهایی وجود دارد، به خصوص اینکه علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی هم چندی پیش اعلام کرده بود که رقم دقیقی از بدهی های دولت در دست نبوده و دولت یازدهم تلاش کرده که این موارد دارایی و بدهی های دولت را مدون کند.

اکنون دولت خود عزم خود را جزم کرده تا بخشی از بدهی خود را به طلبکاران خصوصی بپردازد و بر این اساس، این بار کار را با طلبکاران خرد پیش برده است.

بر همین اساس، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور با ارسال نامه ای به علی طیب نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی و محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور خواسته تا مطالبات طلبکاران خرد را تسویه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه حساب دولت با طلبکاران خرد

تسویه حساب دولت با طلبکاران خرد