مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1395 ساعت 10:252017-01-16ورزشي

دیدار خیرخواهانه تیم فوتبال خبرنگاران با منتخب همدان


مسابقه دوستانه تیم فوتبال خبرنگاران با تیم حامیان کودکان سرطانی همدان در سالن بانک تجارت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صداوسیما"؛ تیم های فوتبال خبرنگاران و حامیان کودکان سرطانی همدان به همت وحید سلیمانی داور فوتسال ایران و به قضاوت وحید عرض پیما داور مطرح و بین المللی ایران در دیداری خیرخواهانه به مصاف هم رفتند.

اگر چه در این دیدار نتیجه کمترین اهمیت را داشت اما دو تیم بازی پایاپای و زیبایی را به نمایش گذاشتند که در نهایت تیم حامیان کودکان سرطانی همدان موفق شد با بهره گیری از مصطفی نظری و مجید تیکدری دو ملی پوش سابق فوتسال ایران و البته مهدی حب درویش رکورددار روپایی جهان تیم منتخب خبرنگاران را شکست دهد.

در پایان این مسابقه به نشانه حمایت از کودکان سرطانی، پیراهن نمادینی که به همین منظور در نظر گرفته شده بود، توسط اعضای دو تیم امضا شد.

تیم خبرنگاران با هدایت محمدرضا میرحسینی از رسانه های خبرگزاری صداوسیما، میزان، ایرنا، مهر، فارس، روزنامه اطلاعات، جوان، خبرورزشی، برنامه 90، 2020، حالا خورشید، فرمول یک، خارج از گود، طبیب، مردم چی میگن، باشگاه خبرنگاران و صبح و سلامت، رادیو تهران، سایت کاپ، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و برخی از گزارشگران برنامه های ورزشی با هدف تجلیل و زنده نگه داشتن پیشکسوتان فوتبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار خیرخواهانه تیم فوتبال خبرنگاران با منتخب همدان

دیدار خیرخواهانه تیم فوتبال خبرنگاران با منتخب همدان