مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1395 ساعت 03:412017-01-18ورزشي

یادداشت/ دنیا حیدری چه کسی پاسخگوی ناکامی ها در ورزش است؟


این مسئولان رده بالای ورزش کشور هستند که باید پاسخگوی ناکامی ها بوده و شرایطی را رقم بزنند که فدراسیون ها را ملزم به پاسخگویی کرده و گامی برای جبران بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " دنیا حیدری در روزنامه جوان نوشت: المپیک ریو، اتفاقات ناخوشایند و ناکامی های زیادی را به خصوص در چند رشته خاص به همراه داشت.

ناکامی هایی که بعد از گذشت پنج ماه، نه فقط پاسخی قانع کننده و توضیحی درخصوص این ناکامی ها ارائه نشده که اقدامی نیز برای بررسی آنها صورت نگرفته است.

مسئله ای ناشی از بی توجهی مسئولان در قبال اتفاقات ناخوشایندی است که بدون شک بررسی و ارز یابی دلایل آن می تواند گامی برای پیشگیری از تکرار دو یا چند باره آن باشد.

هرچند وزیر ورزش و جوانان روز گذشته و درحالی که دو ماه و نیم از نشستنش بر مسند ریاست ورزش می گذرد، معاونت ورزش قهرمانی را مسئول رسیدگی به این موضوع و ناکامی های برخی رشته های ورزشی در المپیک از جمله تکواند و ارائه گزارشی در خصوص آن معرفی کرد، اما هنوز این ابهام وجود دارد که آیا دلایل بروز ناکامی های المپیک مورد بررسی قرار می گیرد تا دیگر شاهد بروز اتفاقاتی نظیر آن نباشیم یا.

این تنها وعده ای خواهد بود برای آرام کردن جو انتقادی که مسئولان طراز اول ورزش کشور را نشانه رفته است؟ جلسه بررسی دلایل ناکامی در المپی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ دنیا حیدری چه کسی پاسخگوی ناکامی ها در ورزش است؟

یادداشت/ دنیا حیدری چه کسی پاسخگوی ناکامی ها در ورزش است؟