مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 11:202017-01-21سياسي

صحبت های ترامپ زیبنده یک رییس جمهور نبود


یک کارشناس مسائل بین الملل، با اشاره به صحبت های دونالد ترامپ در مراسم تحلیف خود، گفت: این صحبت ها فاقد ارزش کارشناسی و اصول حکومت داری بود و او به مانند کسی صحبت کرد که گویی در حال شرکت در مبارزه انتخاباتی است.

- علی خرم در گفت وگو با ایسنا، در ارزیابی خود از سخنان رییس جمهور جدید آمریکا با بیان اینکه او شخصیتی پوپولیسم و عوام فریب است که باور نمی کرد رییس جمهور شود و با اعتقاد بر اینکه صحبت های او مانند رییس جمهور وطنی پیشین خودمان بود، ادامه داد: صحبت هایی که او در روز جمعه مطرح کرد فاقد ارزش کارشناسی و حکومت داری بود، به مانند کسی بود که در حال شرکت در یک کارزار انتخاباتی است و دایم در حال مبالغه و بزگ نمایی از قدرت خود و آمریکا بود.

این استاد دانشگاه با اشاره به بخشی از صحبت های ترامپ مبنی بر اینکه قدرت را از واشنگتن به مردم منتقل می کنم و با بیان اینکه اینگونه سخنان زیبنده یک رییس حکومت نیست، ادامه داد: بعد از اتمام سخنرانی نیز خیلی از تحلیل گران اعلام کردند که صحبت های او قابل اعتنا نبوده و او نسبت به دوران کارزار انتخابات تغییری نکرده است.

علی خرم با بیان اینکه ترامپ در سخنرانی روز جمعه خود به بیان صحبت های کلی اکتفا کرد و اشاره ای به ریز برنامه های خود نکرد، ادامه داد: زمانی که مراسم تحلیف اوباما انجام شد حدود 7 الی 8 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحبت های ترامپ زیبنده یک رییس جمهور نبود

صحبت های ترامپ زیبنده یک رییس جمهور نبود