مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 10:052017-01-24اقتصادي

امیدواریم شاهد رونق منطقه مکران باشیم


مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان از حضور این استان در همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توسعه پایدار سواحل مکران در چابهار خبر داد و گفت: - هیاتی 50 نفره از مدیران دولتی و بخش خصوصی هرمزگان در این همایش شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود پاکزاد با اشاره به حضور استان هرمزگان در همایش و نمایشگاه سرمایه گذاری توسعه پایدار سواحل مکران در چابهار، عنوان کرد: بیش از 55 درصد از سواحل مکران در محدوده هرمزگان قرار دارد و هرمزگان نقش مهمی در توسعه این سواحل دارد.

وی ادامه داد: معاون اول رییس جمهوری نیز در بازدید از نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری سواحل مکران بر اهمیت و نقش هرمزگان در توسعه این سواحل تاکید کرد.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری هرمزگان افزود: رویدادهای مهمی در سواحل مکران توسط دولت تدبیر و امید در حال انجام است.

پاکزاد بیان کرد: از جمله اقدامات شاخص در این زمینه در هرمزگان می توان به در دستور کار بودن خط انتقال آب سد جگین به میناب، آغاز احداث نیروگاه حرارتی 1400 مگاواتی در کوهستک سیریک توسط روسیه که 209 هکتار زمین آن واگذار شده و شهرک صنعتی دو هزار هکتاری در جاسک اشاره کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم این مجموعه اقدامات به رفاه مردم و توسعه منطقه منجر شود و شاهد رونق منطقه مکران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم شاهد رونق منطقه مکران باشیم

امیدواریم شاهد رونق منطقه مکران باشیم