مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 12:002017-01-24ورزشي

عابدزاده به ماریتیموی پرتغال پیوست


نیمکت نشینی در تیم امید برای بازی های مقدماتی المپیک آخرین تجربه ملی عابدزاده بود و در پایان این مسابقات چند ماه بدون تیم تمرین کرد تا اینکه به تیم دسته دومی باریرنسه در لیگ پرتغال رفت.

- فرزند دروازه بان افسانه ای فوتبال ایران همچنان با پیوستن به تیم ماریتیموی پرتغال گام بزرگی در رسیدن به رویاهایش برداشت؛ حضور در سطح اول فوتبال پرتغال می تواند سکوی پرتاب امیرعابدزاده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، در روزگاری که احمدرضا عابدزاده درون دروازه تیم ملی فوتبال ایران درخشش فوق العاده ای داشت و با واکنش های تماشایی اش هر انسان فوتبالدوستی را به تحسین وا داشته بود، عقاب فوتبال ایران را در تمرینات ملی و باشگاهی معمولا یک پسر کوچولوی بامزه همراهی می کرد.

پسری 3، 4 ساله ای که دستکش بر دستان کوچکش می پوشاند و در کنار پدر بالا و پایین می پرید.

بدون آنکه بداند شیرجه چیست و سیو به چه چیزی می گویند به تقلید از پدر به بدنش کش می داد؛ به عبارت بهتر ناخواسته تمرین دروازه بانی را به بازی های کودکانه ترجیح داد.

بزرگتر که شد تمرینات دروازه بانی را به صورت ویژه تر دنبال کرد؛ حتی در آن مقطعی که پرسپولیس به شکل عجیبی از معضل دروازه بان رنج می برد، پدر که حالا مربی دروازه بان های پرسپولیس بود، او را به تمرینات می برد و در کنار سایرین تمرین می داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عابدزاده به ماریتیموی پرتغال پیوست

عابدزاده به ماریتیموی پرتغال پیوست