مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 13:462017-01-24سياسي

سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه صلح و امنیت جهان است


عضو هیأت پارلمانی ایران در دوازدهمین دوره اتحادیه بین المجالس اسلامی با بیان اینکه یهودی سازی قدس ابعاد بسیار خطرناکی یافته است، گفت: سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هفتمین نشست کمیته دائمی فلسطین در دوازدهمین دوره اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی در جمهوری مالی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سخنرانی حجت الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب در مجلس برگزار شد.

سیدمصطفی ذوالقدر در این نشست در سخنانی اظهار داشت: سیاست های اشغالگرانه و توسعه طلبانه رژیم متجاوز صهیونیستی از طریق اعمال خشونت فیزیکی و ساختاری، منجر به نقض گسترده و نظام یافته حقوق مردم فلسطین شده و تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی به شمار می رود.

وی افزود: علیرغم محکومیت مستمر بین المللی، حمایت های همه جانبه قدرت های بزرگ، طمع رژیم صهیونیستی به ادامه سیاست های ضد انسانی خود، علیه مردم و سرزمین فلسطین و سایر کشورها را افزایش داده است.

نماینده میناب در مجلس تصریح کرد: تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی همزمان با حمایت نیروهای صهیونیستی از شهرک نشینان تندرو در تعرض به این مسجد مقدس در شرایط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه صلح و امنیت جهان است

سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه صلح و امنیت جهان است