مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 14:062017-01-24اجتماعي

مدیرکل اتباع و مهاجرین وزارت کشور خبر داد شناسایی کودکان پناهنده بازمانده از تحصیل


مدیرکل اتباع و مهاجرین وزارت کشور با اشاره به اینکه حوزه تحصیل برای پناهندگان خوب است، گفت: در این راستا شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، احمد محمدی فر ظهر امروز در همایش کشوری نخبگان پناهنده در استان البرز اظهار داشت: ایران برای پناهندگان برنامه های خدماتی مناسبی را در نظر گرفته است و توانسته خدمات مثبتی را به این افراد ارائه دهد.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین خدماتی که به پناهندگان ارائه می دهد خدمات تحصیلی است که هم اکنون و با توجه به آمار موجود بیش از 55 درصد پناهندگان در ایران باسواد شده اند که این نشان دهنده ارائه خدمات آموزشی به پناهندگان است.

محمدی فر گفت: یکی از مهمترین اولویت های ما شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل است که در این راستا بیش از 48 درصد دختران پناهنده سواددار شده اند.

وی با اشاره به اینکه هیچ منعی برای تحصیل پناهندگان نداریم، گفت: مهاجران در کشور از خدمات آموزشی و رفاهی مناسبی برخوردار هستند و آنان نیز باید مانند دیگر هموطنان از خدمات مناسبی برخوردار شوند.

محمدی فر یکی از مهمترین اولویت هایی که در دستور کار مسؤولان برای توسعه خدمات رسانی به پناهندگان است را بحث بیمه سلامت عنوان کرد و افزود: بیمه سلامت پناهندگان نیز به صورت جدی در دستور کار است و امیدواریم بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل اتباع و مهاجرین وزارت کشور خبر داد شناسایی کودکان پناهنده بازمانده از تحصیل

مدیرکل اتباع و مهاجرین وزارت کشور خبر داد شناسایی کودکان پناهنده بازمانده از تحصیل