مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 14:202017-01-24دانش

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در 83 رشته تحصیلی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری


پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری آغاز شد؛ علاقه مندان به ادامه تحصیل می توانند نسبت به ثبت نام خود در اسرع وقت اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما، دکتر سیدفرج الله موسوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با اعلام این مطلب افزود: واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری با برخورداری از امکانات و پتانسیل های بسیار بالا و وجود رشته های متعدد در گروه های زبان انگلیسی، فنی و مهندسی، برق، کشاورزی، علوم پایه، هنر و علوم انسانی آمادگی پاسخ به اشتیاق وافر جوانان طالب ورود به عرصه آموزش عالی را دارد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگارامام خمینی (ره) شهرری با بیان اینکه این واحد دانشگاهی در بیش از 83 رشته تحصیلی آماده پذیرش داوطلبان بدون آزمون است، خاطرنشان کرد: رشته های کاربردی و منحصر به فردی در این دانشگاه فعال است که داوطلبان علاقه مند می توانند در این رشته ها ثبت نام و ادامه تحصیل دهند.

وی با بیان اینکه 98درصد رشته های تحصیلی در این واحد دانشگاهی بدون آزمون پذیرش دانشجو دارد، گفت: منحصرا رشته مهندسی معماری (کار شناسی پیوسته) دارای آزمون ورودی استموسوی از داوطلبان درخواست کرد که بدون فوت زمان و در اسرع وقت با مراجعه به سایت مرکز آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در 83 رشته تحصیلی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری

پذیرش دانشجوی بدون آزمون در 83 رشته تحصیلی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری