مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 15:462017-01-24سياسي

سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه امنیت جهان است


عضو هیأت پارلمانی ایران در دوازدهمین دوره اتحادیه بین المجالس اسلامی گفت: سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هفتمین نشست کمیته دائمی فلسطین در دوازدهمین دوره اجلاس اتحادیه بین المجالس اسلامی در جمهوری مالی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و سخنرانی حجت الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب در مجلس برگزار شد.

سیدمصطفی ذوالقدر در این نشست در سخنانی اظهار داشت: سیاست های اشغالگرانه و توسعه طلبانه رژیم متجاوز صهیونیستی از طریق اعمال خشونت فیزیکی و ساختاری، منجر به نقض گسترده و نظام یافته حقوق مردم فلسطین شده و تهدیدی علیه صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی به شمار می رود.

وی افزود: علیرغم محکومیت مستمر بین المللی، حمایت های همه جانبه قدرت های بزرگ، طمع رژیم صهیونیستی به ادامه سیاست های ضدانسانی خود، علیه مردم و سرزمین فلسطین و سایر کشورها را افزایش داده است.

نماینده میناب در مجلس تصریح کرد: تشدید اقدامات رژیم صهیونیستی در یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی مسجدالاقصی همزمان با حمایت نیروهای صهیونیستی از شهرک نشینان تندرو در تعرض به این مسجد مقدس در شرایطی صورت می پذیرد که وضعیت این منطقه به دلیل شهرک سازی های گسترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه امنیت جهان است

سیاست های اشغالگرانه رژیم صهیونیستی تهدیدی علیه امنیت جهان است