مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1395 ساعت 09:552017-01-25سياسي

بررسی تفریغ بودجه 94 و گزارش وزیر کشور و شهردار درباره حادثه پلاسکو


وزیر کشور، شهردار تهران و رییس کمیسیون عمران با حضور در جلسه علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی در مورد سانحه ساختمان پلاسکو به نمایندگان و مردم گزارش می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همچنین در جلسات علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی، گزارش رییس دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال 94 کل کشور، گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت کشت و صنعت کارون و شرکت توسعه نیشکر و گزارش کمیسیون صنایع مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت ملی صنایع مس را در دستور کار دارند.

نمایندگان مجلس همچنین در هفته آینده اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 و انتخاب یک نماینده با معرفی کمیسیون شوراها و انتخاب مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور را انتخاب می کنند.

طرح یک فوریت استفساریه قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، طرح استفساریه تبصره 4 ماده 52 قانون انتخابات مجلس، لایحه تصویب احکام و مصوبات بیست و پنجمین کنگره اتحادیه جهانی پست و طرح الحاق دو تبصره به ماده 617 قانون مجازات اسلامی از جمله دستور کارهای مجلس در هفته آینده خواهد بود.

نمایندگان مجلس همچنین در جلسات علنی هفته آینده خود، لایحه احکام دائمی برنامه های توسعه کشور، طرح اصلاح موادی از قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی تفریغ بودجه 94 و گزارش وزیر کشور و شهردار درباره حادثه پلاسکو

بررسی تفریغ بودجه 94 و گزارش وزیر کشور و شهردار درباره حادثه پلاسکو