مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1395 ساعت 11:552017-01-25بين الملل

حشد شعبی دستاوردهایی را در جنوب موصل رقم زد/انفجار در رمادی


در آستانه شروع عملیات غرب موصل حشد شعبی روز گذشته عملیاتی را برای ایمن سازی جاده استراتژیک تکریت و موصل آغاز کرد که شامل دستاوردهایی بود.

این در حالی است که امروز صبح انفجاری در رمادی رخ داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، بسیج مردمی عراق در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای بسیج مردمی عراق تروریست های داعش را از روستاهای جابر هویدی، ادمانه، هندی و فیاض الثلج در شهرستان الشرقاط در جاده تکریت مرکز استان صلاح الدین به موصل بیرون راندند.

داعش همچنان گذرگاه شمالی استان صلاح الدین را تحت کنترل دارد که این مساله باعث می شود مسیر استراتژیک میان تکریت (مرکز صلاح الدین) و موصل امن نباشد.

بسیج مردمی در بیانیه ای اعلام کرد: حمله ای که نیروهای بسیج مردمی آغاز کردند، با هدف تامین امنیت جاده تکریت-موصل است تا مقدمه ای برای حمله به داعش در بخش غربی موصل باشد.

عدی خدران، یکی از فرماندهان حشد شعبی امروز چهارشنبه در خصوص عملیات در این محور اعلام کرد، حملات داعش به شرق صلاح الدین خنثی شد.

وی به سومریه نیوز گفت: داعش حملاتی را به چند نقطه امنیتی حشد عشایر در تل کصیبه و مناطق نزدیک در شرق صلاح الدین داشت که خنثی شد و تعدادی از اعضای داعش کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حشد شعبی دستاوردهایی را در جنوب موصل رقم زد/انفجار در رمادی

حشد شعبی دستاوردهایی را در جنوب موصل رقم زد/انفجار در رمادی