مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1395 ساعت 14:052017-01-25بين الملل

اجبار زنان انگلیسی به پوشش های نامناسب


نتایج یک مطالعه در انگلیس نشان دادن زنان در محیط های کار به پوشیدن کفش های پاشنه بلند، رنگ کردن مو و یا پوشیدن لباس های باز و نامناسب وادار می شوند.

- نتایج یک مطالعه در انگلیس نشان داد زنان در محیط های کار به پوشیدن کفش های پاشنه بلند، رنگ کردن مو و یا پوشیدن لباس های باز و نامناسب وادار می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما"به نقل از نتیجه مطالعه ای که نمایندگان پارلمان انگلیس انجام دادند از گسترده بودن پدیده سوء استفاده از زنان در محیط های کاری این کشور حکایت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسوشیتدپرس از لندن، این مطالعه که کمیته زنان و برابری به همراه یک کمیته دیگر پارلمان انگلیس انجام داد نشان دادن زنان در محیط های کار به پوشیدن کفش های پاشنه بلند، رنگ کردن مو و یا پوشیدن لباس های باز و نامناسب وادار می شوند.

این تحقیق بعد از شکایت یک زن در لندن آغاز شد که گفته بود مدیران شرکت محل کارش، او را مجبور به پوشیدن کفش های پاشنه بلند می کنند.

وی به سبب این موضوع مجبور به ترک کار شده بود.

این تحقیق نشان داد این مسئله یک حادثه جداگانه نبود و وقوع این قبیل موارد امری گسترده است.

این کمیته با اشاره به اینکه صدها زن دیگر نیز شکایت های مشابهی را مطرح کرده اند افزود آیین نامه های تبعیض آمیز علیه زنان در محیط های کار در انگلیس امری رای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجبار زنان انگلیسی به پوشش های نامناسب

اجبار زنان انگلیسی به پوشش های نامناسب