مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1395 ساعت 14:462017-01-25اقتصادي

در حال حاضر مشکل برجام نیست/ دستاوردهای برجام برای اقتصاد بسیار خوب بود


در حال حاضر مشکل برجام نیست و در روابط بانکی مسائل دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ولی الله سیف رییس کل بانک مرکزی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پیشتر گفته بودم 6 ماه بعد از اجرای برجام و تامین روابط کارگزاری، یکسان سازی نرخ ارز انجام خواهد شد، گفت: در حال حاضر مقدمات اجرای کار آماده شده و به محض اینکه احساس کنیم این کار انجام شدنی است، عملیاتی خواهد شد و برای اجرای آن دو ماه زمان نیاز است.

وی افزود: دلایل تغییر زمان بندی یکسان سازی نرخ ارز این بودکه این اقدام نیازمند تامین پیش نیازها بود، از جمله برقراری روابط کارگزاری مناسب و در حد نیاز و دیگری دسترسی بانک مرکزی به منابع بود، دستاوردهای برجام برای اقتصاد بسیار خوب بود، اگرچه محدودیت هایی وجود دارد، اما نسبت به قبل از اجرای برجام شرایط اقتصادی تغییر کرده است.

سیف ادامه داد: این اتفاقات افق روشنی را پیش روی کشور نوید می دهد و حجم عمده ای در تجارت از طریق بانکی انجام شده و روابط الکترونیک و پیام رسان نظام بانکی توانسته نظام بانکی را متحول کند.

رییس کل بانک مرکزی اظهار داشت: در حال حاضر مشکل برجام نیست و در روابط بانکی مسائل دیگری نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم، از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حال حاضر مشکل برجام نیست/ دستاوردهای برجام برای اقتصاد بسیار خوب بود

در حال حاضر مشکل برجام نیست/ دستاوردهای برجام برای اقتصاد بسیار خوب بود