مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1395 ساعت 21:262017-01-26پزشكي

موثر ترین سرمایه گذاری دربخش سلامت، آموزش از سنین کودکی است


اصلی ترین و موثرترین سرمایه گذاری در بحث بهداشت و درمان، در کودکان و بالاترین نرخ آموزش در پیش دبستانی و دبستان است و 5 برابر از متوسطه و تحصیلات عالیه جواب می دهد و بر آموزش کودکان باید متمرکز شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر محسن رنانی در نشست نقش پزشکان در توسعه ملی در پژوهشکده فردوسی مدیریت درمان تامین اجتماعی اصفهان افزود: تمرین گفتگو را آموزش دهیم و برای شروع می توان مطب های پزشکان به عنوان کارگاه آموزشی برای تمرین این مهم استفاده کرد و جرات حرف زدن را به مردم داد.

وی تاکید کرد: در بحث آموزش بهداشت و درمان باید ضمن یادآوری و باز آموزی موارد پیشگیری و تحولات الگوی مصرف و تغذیه در راستای ترویج گفتگو و ارتقای رفتار ارتباطی نیز نگاه ویژه داشت.

دکتر رنانی گفت: طرح پایش ملی سلامت را باید جدی گرفت و وضعیت سلامت جامعه و ایجاد نقشه راه سلامت که نیاز به یک حرکت ملی دارد که مردم حداقل یک بار غربالگری شوند که چه بیماری پنهان و آشکار دارند.

وی ادامه داد: باید جامعه پزشکان بسیج شوند و با 220هزار مطب موجود، هر مطب 370 مراجعه کننده مراجعان محل مطب خود را پایش کنند و اطلاعات جمع آوری شود و در یک سیستم یکپارچه وسراسری ذخیره و یک نقشه ملی سلامت را طراحی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موثر ترین سرمایه گذاری دربخش سلامت، آموزش از سنین کودکی است

موثر ترین سرمایه گذاری دربخش سلامت، آموزش از سنین کودکی است