مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1395 ساعت 11:502017-01-28بين الملل

گزینه های مقابله به مثل مکزیک با طرح های ترامپ


"، بحث درباره چگونگی مقابله به مثل با موضع تهاجمی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا درباره تجارت و مهاجرت در میان مکزیکی ها به بحثی داغ تبدیل شده است.

شخصیت های برجسته سیاسی پیشنهاد داده اند مکزیک ماموران پلیس آمریکا را از کشور اخراج ، بازداشت مهاجران آمریکای مرکزی را متوقف و دیگر کامیون های عازم شمال را برای حمل مواد مخدر بازرسی نکند.

برخی گروههای فعال روز جمعه تحریم کالاهای آمریکایی را خواستار شدند.

فیلیپه کالدرون Felipe Calderon رییس جمهوری سابق مکزیک روز پنجشنبه گفت: ما باید در قبال برنامه های پیشنهادی ترامپ از جمله واداشتن مکزیک به پرداخت هزینه ساخت دیوار مرزی ، سیاست تلافی و مقابله به مثل را در پیش بگیریم.

این اظهارات پس از لغو نشست انریکه پنا نیه تو Enrique Pena Nieto رییس جمهوری مکزیک با ترامپ عنوان شد.

روبن آگویلار Ruben Aguilar رایزن سیاسی در مکزیک گفت: مکزیک در چهارچوب روابط دوستانه با آمریکا از رسیدن مهاجران آمریکا مرکزی به مرز آمریکا جلوگیری کرده است اما از این پس می تواند جلوی آنها را نگیرد زیرا اکنون که دو کشور دیگر با یکدیگر دوست نیستند، می توانیم برای اعمال فشار، این روش را در پیش بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسوشیتدپرس از مکزیکو سیتی، کارلوس اسلیم Carlos Slim از تاجران به نام مکزیک خواستار وحدت در برابر برنامه های ترامپ شد و گفت مکزیک بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه های مقابله به مثل مکزیک با طرح های ترامپ

گزینه های مقابله به مثل مکزیک با طرح های ترامپ