مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1395 ساعت 13:152017-01-28بين الملل

ترامپ یک مذاکره کننده است


میلیاردر مکزیکی که چهارمین ثروتمند دنیا است گفت: مکزیکی ها نباید از دونالد ترامپ بترسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، کارلوس اسلیم میلیاردر مکزیکی گفت ترامپ یک مذاکره کننده است و مکزیکی ها نباید از او بترسند.

اسلیم که به گزارش سایت قطره و به نقل ازنشریه فوربس، چهارمین ثروتمند دنیا است، روز جمعه ضمن تحسین اقدام رییس جمهوری مکزیک در لغو دیدارش با ترامپ گفت: مکزیکی ها در این برهه باید وحدتشان را حفظ کنند.

اسلیم که دسامبر سال گذشته در فلوریدا با ترامپ دیدار داشت گفت: ترامپ دید خوبی نسبت به مکزیک دارد و خواهان فعالیتهای تجاری بیشتری است .

او که یک جلد از کتاب دونالد ترامپ با عنوان دوباره باعظمت: چگونه امریکای ناتوانمان را احیا کنیم در دست داشت از همه خواست برای شناخت ترامپ، این کتاب را بخوانند و افزود: استراتژی ترامپ، شوکه و تحریک کردن است، اما در پایان، او یک تمام کننده نیست، بلکه یک مذاکره- کننده است .

این میلیارد مکزیکی معتقد است ترامپ قصد دگرگون کرد آمریکا را دارد و می گوید این امر، فرصتی برای مکزیک، اقتصاد و کارگران این کشور است.

اهمیت دونالد ترامپ برای ما در تغییر گسترده ای است که او قصد انجامش را دارد؛ تغییری عظیم در سیاست، و ما باید خودمان را با تمدن جدید تطابق دهیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ یک مذاکره کننده است

ترامپ یک مذاکره کننده است