مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1395 ساعت 10:202017-01-29سياسي

جلسه ستاد بحران سیستان و بلوچستان در ایرانشهر + فیلم


ستاد بحران سیستان و بلوچستان دیشب در ایرانشهر تشکیل جلسه داد.

- " مرکز سیستان و بلوچستان ، این جلسه با هدف ارزیابی میزان خسارتهای ناشی از سیلاب اخیر با حضور دبیرکل هلال احمر کشور و مسئولان استان تشکیل شد.

در این جلسه هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه بارش باران اخیر در این استان هم موجب خوشحالی مردم و هم باعث وجود مشکلاتی برای مردم شده است، گفت: کمک رسانی نیروهای هلال احمر به مردم آسیب دیده از سیل یکی از اقدامات خوبی است که در ایام بحران انجام شده است.

وی همچنین از تسهیلات بازسازی و ساخت مسکن به آسیب دیدگان خبر داد و گفت: به مالکان خانه هایی که خسارت شدید دیده اند، وام مسکن و همچنین مبلغ 5 میلیون تومان وام بلاعوض داده می شود.

اربابی مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان نیز با اشاره به مصوبات این جلسه گفت: اختصاص 20 تا 25 میلیون تومان وام با کارمزد 4 درصد به واحدهای مسکونی خسارت دیده ، تدوین سند مدیریت بحران ادارات مختلف در بخشهای کشاورزی ، مسکن و آب و تجهیزشدن شهرداری ها به امکانات لازم برای پیشگیری از آبگرفتگی معابر از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

محمدیون دبیر کل هلال احمر کشور نیز در بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل ایرانشهر گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر در عملیاتهای مختلف در جنوب استان ، 644 نفر را از سیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ستاد بحران سیستان و بلوچستان در ایرانشهر + فیلم

جلسه ستاد بحران سیستان و بلوچستان در ایرانشهر + فیلم