مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 بهمن 1395 ساعت 14:262017-01-29پزشكي

روش های درمان یبوست از منظر طب سنتی


یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: یبوست به «ام الامراض» معروف است یعنی علاوه بر اینکه خود یک بیماری است، سبب بسیاری از بیماری های دیگر می شود؛ - یک دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: یبوست به ام الامراض معروف است یعنی علاوه بر اینکه خود یک بیماری است، سبب بسیاری از بیماری های دیگر می شود؛ تجمع سموم در بدن یکی از مهمترین عارضه های این بیماری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، محمد انصاری پور درباره یبوست و راهکارهای درمان آن در طب سنتی اظهار داشت: رعایت کردن 6 عامل ضروری حیات یا سته ضروریه در حد تعادل تمام متابولیسم ها و واکنش های بدن را حمایت می کند.

وی افزود: هضم و دفع هم از دسته همین واکنش های بدن است؛ امروزه ثابت شده که ورزش هم به اشتها و هضم معده کمک می کند و هم یبوست را رفع می کند, خواب معین، باعث هضم و دفع مواد است که متاسفانه اغلب مردم به نقش مهم آن در سلامتی آگاهی ندارند و امروزه بی نظمی در خواب به یک امر عادی تبدیل شده است.

این دستیار تخصصی طب سنتی ایران تصریح کرد: عادات غذایی و تغذیه منظم، آب و هوای سالم، نشاط و رعایت بهداشت دفع ادرار و مدفوع نیز از عوامل کنترل کننده هضم و دفع هستند.

پرهیز از تاخیر در اجابت مزاج از راه های پیشگیری از یبوست است انصاری پور خاطرنشان کرد: ماندن مدفوع در راست روده پس از احساس دفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های درمان یبوست از منظر طب سنتی

روش های درمان یبوست از منظر طب سنتی