مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1395 ساعت 14:012017-01-30اقتصادي

آخرین خبر جهانگیری از برقی شدن قطار تهران - مشهد


معاون اول رییس جمهوری از ایستگاه راه آهن تهران سرزده بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات رسانی به مسافران و مشکلات موجود قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اسحاق جهانگیری ظهردوشنبه در حاشیه بازدید سرزده از ایستگاه راه آهن تهران در جمع خبرنگاران هدف از این بازدید را سنجش رضایت مندی از مردم بیان کرد و گفت: در این بازدید نارضایتی از مردم مشاهده نکردم.

وی افزود: در سال های اخیر تلاش زیادی صورت گرفته که حمل و نقل ریلی سهم بیشتری را برای جابه جایی مسافر و تسهیلات به آنان داشته باشد.

معاون اول رییس جمهوری به بازدید امروز خود از بافت های فرسوده تهران از جمله منطقه سیروس و شهید رجایی اشاره کرد و ادامه داد: امروز برنامه بازدید ما از منطقه شهید رجایی و سیروس برای بحث مسکن و بازسازی بافت های قدیمی بود.

جهانگیری یادآور شد: در ادامه به جای بازگشت به دفتر کار، بازدیدی سرزده از ایستگاه راه آهن تهران انجام شد تا رضایت مندی مردم از خدمات راه آهن سنجیده شود.

وی گفت: در گفت وگو با مردم گلایه و نارضایتی مشاهده نکردم البته یکی - دو مورد از وضعیت نظافت داخل قطارها گلایه شد که وزیر راه و شهرسازی این موارد را استماع کرد و حتما دستور رسیدگی صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر جهانگیری از برقی شدن قطار تهران - مشهد

آخرین خبر جهانگیری از برقی شدن قطار تهران - مشهد