مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 بهمن 1395 ساعت 23:552017-01-30سياسي

دیدار وزیر خارجه با بازنشستگان و پیشکسوتان دستگاه سیاست خارجی


همزمان با آغاز دهه مبارکه فجر، عصر دوشنبه مراسم تجلیل و تکریم از بازنشستگان وزارت امور خارجه با حضور دکتر محمد جواد ظریف و تعدادی از معاونین و مدیران و جمع بزرگی از بازنشستگان و پیشکسوتان دستگاه سیاست خارجی از جمله خانواده های معظم شهدا و جانبازان وزارت امور خارجه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما ، وزیر امور خارجه در این مراسم، با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وزارت امور خارجه به نقش و جایگاه ملی تجارب ارزشمند بازنشستگان وزارت امور خارجه در کمک به توسعه کشور اشاره کرد و افزود: "خدمت به مردمی که در تمام این سالها سختی ها را تحمل کردند، افتخار است؛ مردمی که طعم استقلال و آزادی را به ما چشاندند.

" ایشان در ادامه اظهار داشت: لیاقت بازنشستگان و پیشکسوتان بیش از آن چیزی است که ما در حد توان مان انجام می دهیم؛ بازنشستگانی که عمر خود را صرف خدمت به مردم و سربلندی کشور کردند.

اقای ظریف در خصوص ظرفیت و توان بازنشستگان وزارت امور خارجه نیز اظهار داشت: توانمندی بازنشستگان وزارت خارجه، مجموعه ای که سالها در حوزه های مختلف تجربه اندوخته اند، در کشور بی نظیر است.

این تجارب بویژه در حوزه های کنسولی، اقتصادی و تشریفات بسیار قابل بهره برداری برای کشور است، تجاربی که مورد نیاز کشور است باید در خدمت توسعه کشور قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه با بازنشستگان و پیشکسوتان دستگاه سیاست خارجی

دیدار وزیر خارجه با بازنشستگان و پیشکسوتان دستگاه سیاست خارجی